abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_207188780
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:21 schreef Isabeau het volgende:
En dat ik overal zeg dat 'het duur' wordt: we kregen dit jaar de energietoeslag. Zoveel inkomen is er.
Ik moest googlen wat daar de regels voor zijn.
:o
Met minstens 1 heuse echte baan en ook nog 's nachts.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207188793
1 broer vernoemd naar roepnaam vader. Oudhollands naam.
1 zus naar een oma, redelijke unieke naam en leuk, 1 zus naar opa omdat 1 broertje die die naam zou krijgen doodgeboren werd, dus die naam schoof door, 1 broer naar 3e doopnaam vader.
Tja....
pi_207188797
quote:
6s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:27 schreef sigme het volgende:
Frikandellen liggen al klaar( uit te stomen), patat bakt nu.
:7
Bejje aan het bevallen ofzo?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_207188807
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Het is er nu alleen maar goedkoper op geworden *O* Geen treinen, geen drankjes op luchthavens, geen cadeautjes voor iedereen omdat dat verwacht wordt (van mijn geld) voor mensen waar ik nooit iets van hoor, zelfs niet als er een nier uit wordt gehaald *O* *O*
Goedzo!
Zal ze leren }:|
Toch best tikje jammer -O-
pi_207188822
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:29 schreef Blues het volgende:
Goedzo!
Zal ze leren }:|
Toch best tikje jammer -O-
Ik moest huilen -O-
Dus ik vind het wel heel jammer. Probeer de positieve kant maar te zien.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207188829
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:16 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Haha nee.
Ik ben nu al een aantal dagen aan het nadenken over een kleur voor de slaapkamer. Woonkamer moet ik eens wat kleurstaaltjes voor halen, welke tinten het ongeveer worden heb ik wel al bedacht.
Vandaag had ik een internetpagina gevonden die kleurenpaletten maakt op basis van je favoriete kleuren. Daar zitten wel wat mooie combi's bij maar ik moet er nog even op broeden. :P
Heb ergens de neiging om voor goeie hysterische kleuren te gaan gewoon omdat het kan. Ik woon nu al 8 jaar in gehuurde kamers waar alles RAL zoveel vieswit moet zijn. :( :(

Ik heb nog geen conclusies getrokken over wat voor vloer ik zou willen doen. En of ik dan een vloerenbedrijf moet inschakelen. Of dat ik toch zelf laminaat ga leggen. En zo ja welk laminaat dan en welke kleur. Ik weet eigenlijk ook niet of het appartement drempels heeft of dat we het zo door zouden kunnen leggen.

Ik heb wel al even gekeken of Ikea de meubels had die ik zou willen hebben, maar het was niet helemaal naar m'n zin. Wat ook niet helpt is dat nergens staat hoe hoog de plafonds precies zijn dus ik weet niet hoe hoge kasten ik kwijt zal kunnen. (Ik heb nu een inbouwkast en die heb ik straks niet, dus ik zal iets moeten doen)
Maar nieuwe meubels kan ook wachten tot ik er al een tijdje woon.

De mail van de verhuurder had ook tips over hoe je stadsverwarming, elektriciteit, water en internet af moet sluiten. Want dat moet natuurlijk ook.

Carnaval/voorjaarsvakantie is gelukkig geen enorm knelpunt op werk (de fulltimers werken dan allemaal gewoon, de parttimers willen vrij voor de kinderen maar ach die werken al parttime) dus ik ga in februari gewoon een heleboel vrije dagen opnemen *G*
Mijn eerste huis had een lila muur, roze muur, oranje muur, zilveren plinten en grijze vloertegels met rode ertussen. Helaas ging ik later samenwonen met iemand die idee van Ikea hoekje uitzoeken en dan alles daarvan kopen het toppunt van interieur design vindt. Alle muren zijn dus roomwit in dit huis en alleen een paar kussentjes voor kleur.... :'(
pi_207188831
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:30 schreef Isabeau het volgende:

Ik moest huilen -O-
Dus ik vind het wel heel jammer. Probeer de positieve kant maar te zien.
:*
Als het gezakt is iets anders leuks doen out of the box?
En krijg je wel je vluchtkosten terug qua annuleren :o
pi_207188853
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:32 schreef Blues het volgende:

Als het gezakt is iets anders leuks doen out of the box?
En krijg je wel je vluchtkosten terug qua annuleren :o
Nee, dat kan niet meer. Kreeg wel de treintickets voor JRoss terug van de NS :o (kan niet, volgens de website en de eerste zin van de klantenservice medewerker).

We denken er over om maandag iets leuks te gaan doen met z'n tweeën :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_207188923
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 15:45 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Kaarten met opbeurende teksten die je tijdens de bevalling kan ophangen. https://annebrechtje.nl/winkel/geboorte-affirmatie-kaartenset/

Ik verdronk echt in het zelfverwijt door het bestaan van dit soort gezweef, dus ik krijg er nog meer jeuk van dan jullie :+
Ben nog aan het bijlezen, maar als ik dit ooit aan een van mijn zwangere familieleden of vriendinnen had gegeven was ik vast met grote verbazing aangekeken en zou gevraagd worden of ik wel in orde was
We have far more in common than that which devides us..
  donderdag 22 december 2022 @ 17:46:10 #206
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207188979
Mijn opa was een wijs man. Die leerde mij, "Het zijn niet de gekken die het maken" (het zijn de gekken die het kopen)
  donderdag 22 december 2022 @ 17:48:58 #207
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_207189006
Zou Annebregje het commerciëlere zusje van Sterre zijn?
pi_207189020
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:19 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Nee bloes. Allebei de opa's heten Arie dus Lucky heet ook Arie, maar dan een niet voor de hand liggende vrouwelijke versie.
Als Lucky dan een dochter zou krijgen zou die Bertinella moeten heten of een andere niet voor de hand liggende versie op Bert. ;)
Zo inderdaad. Dingen goed uitleggen is momenteel niet mijn forte. Ik krijg al weken met regelmaat te horen dat ik in geheimtaal spreek en schrijf. Ik doe heus mijn best maar ja.

Overigens. Om het verwarrender te maken. Mijn beste vriendin heeft dus 20 jaar geleden besloten dat ze de naam van mijn vader niet bij hem vindt passen dus ze noemt hem daadwerkelijk Bert.

En nee @Vanyel, ik doe geen nickchange naar Bertinella :N
Spoilers!
pi_207189045
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:50 schreef Lucky_Strike het volgende:

En nee @:vanyel, ik doe geen nickchange naar Bertinella :N
Kan ik je omkopen?
pi_207189062
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:52 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Kan ik je omkopen?
Nog niet met 1000 frikandellen met Hela, gemberpindakaasboterhammen en Ottolenghi-olie.

Neen.
Spoilers!
pi_207189065
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:53 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Nog niet met 1000 frikandellen met Hela, gemberpindakaasboterhammen en Ottolenghi-olie.

Neen.
Ik DM je
pi_207189068
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:12 schreef AnneX het volgende:
Onderweg: score
[ link | afbeelding ]
Macarons uitverkocht. 🌲
Lekker bezig! *O* Al neem ik geen verantwoordelijkheid voor de souffle, die vond ik matig. ;( Al had ik niet die met karamel.
pi_207189087
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:26 schreef Isabeau het volgende:
Het is er nu alleen maar goedkoper op geworden *O* Geen treinen, geen drankjes op luchthavens, geen cadeautjes voor iedereen omdat dat verwacht wordt (van mijn geld) voor mensen waar ik nooit iets van hoor, zelfs niet als er een nier uit wordt gehaald *O* *O*
Autch.
pi_207189102
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:56 schreef Myraela het volgende:

Autch.
De schone zus van de Portugese kant stuurde overigens wel bloemen en berichtjes. Maar die was er deze kerst ook niet.
pi_207189217
(schoon)familie blijft een apart iets.
pi_207189233
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik leef nog steeds.

Druk, rennen, vliegen, van alles aan de hand en tegelijk en ingewikkeld en ondertussen mokerverkouden, drek uit m'n longen, koude rillingen maar geen koorts en nog zoveel te doen. }:|

Het goede nieuws is wel dat de huisarts me zo straks met 99,95% gerust kon stellen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_207189239
Wat rot @Isabeau -O-
pi_207189243
Ow Loooonie ik heb trouwens ook koude rillingen maar geen koorts.
Zusjeeees
pi_207189446
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:54 schreef Myraela het volgende:

[..]
Lekker bezig! *O* Al neem ik geen verantwoordelijkheid voor de souffle, die vond ik matig. ;( Al had ik niet die met karamel.
Stond mij bij, dat je dat had opgemerkt.
Kon moeilijk het hele topic of twee terugscrollen bij lidl.
Caramel gaf de doorslag. Verslag volgt.

Gut @Lonaa …wat een schrik. Je was druk en dat dit ook nog.
Sterkte met wachten. :*

En @Isabeau wat een tegenvaller en dan ook die uitgaven al gedaan.
UK is echt een 3e wereldland geworden sinds brexit.
Fijn, dat je welkom bent bij neef.
Wat is iets leuks samendoen op 3e kerstdag? Eropuit of samen wow?
pi_207189466
En @Tele6 mag je al eerder erin om maten te nemen enzo? *O*
pi_207189520
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:27 schreef AnneX het volgende:
En @:Tele6 mag je al eerder erin om maten te nemen enzo? *O*
Nee ;(

Zelfs: het is de week van 6 februari en in de mail staat dat het dus best kan zijn dat je pas aan het eind van de week aan de beurt bent om een sleutel te krijgen. Maar je betaalt wel huur vanaf 6 februari hoor! Dit om de drukte in het gebouw te spreiden of zo. Alsof het de week erna niet alsnog hartstikke druk in het gebouw gaat worden als iedereen aan het klussen en verhuizen slaat. :')
pi_207189597
@Isabeau dubbel :* , voor de voldoen aan eisen energietoeslag en de in het water gevallen UK trip ;(

@AnneX ik had genoemd dat ik vanavond de caramel zeezout souffle ga proberen :)

@Tele6 wat suf zeg! Kun je wel een plattegrond van ze krijgen? Die zouden ze toch moeten hebben.

Ik kan je de Peacock Pride zeer aanraden, ik vind hem nog steeds prachtig O+ ik heb wel zes verschillende groen-blauw kleuren in proefpotjes nodig gehad voordat ik degene vond die ik echt mooi vond :+

Oranje! Leuk! Ik had op mijn eerste studentenkamer ook een muur knaloranje O+
pi_207189604
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:41 schreef vlindertje89 het volgende:
@:Isabeau dubbel :* , voor de voldoen aan eisen energietoeslag en de in het water gevallen UK trip ;(

@:AnneX ik had genoemd dat ik vanavond de caramel zeezout souffle ga proberen :)

@:Tele6 wat suf zeg! Kun je wel een plattegrond van ze krijgen? Die zouden ze toch moeten hebben.

Ik kan je de Peacock Pride zeer aanraden, ik vind hem nog steeds prachtig O+ ik heb wel zes verschillende groen-blauw kleuren in proefpotjes nodig gehad voordat ik degene vond die ik echt mooi vond :+

Oranje! Leuk! Ik had op mijn eerste studentenkamer ook een muur knaloranje O+
Ja er staat een plattegrond online! Alle afmetingen weet ik, behalve de hoogte van het plafond want de plattegrond is 2D :+

Ik heb m'n stoelen in een groenblauwtint van Karwei eigen merk. Kleur IG PS-1184. :D

Ik probeerde een plaatje te plakken maar kan het niet vinden. Was misschien toch niet zo handig om een huismerk kleur te doen toen :')

[ Bericht 5% gewijzigd door Tele6 op 22-12-2022 18:51:39 ]
pi_207189633
@Lonaa da's best schrikken. Huisarts heeft dat natuurlijk vaker bij de hand, hopelijk bij het rechte eind, en voor al het andere -O-

Balen @Isabeau niet naar Engeland. En wat sneu voor je schoonmoeder

@Tele6 kan je niet aan de verhuurder vragen hoe hoog de plafonds zijn?
Heel lang geleden werden hier de woningen ook per 2 etages opgeleverd. Dus mensen boven woonden er al, toen ik nog maar net de sleutel had.
Oranje, dat heb ik (tot schrik van mijn ouders) gehad toen ik een jaar of 10 was. Nu zit ik er weer middenin want de bedrijfskleur is oranje.

Ik dacht het al, maar gisteren ook de bevestiging gekregen dat ik weer blaasontsteking heb. Al weer bezig met AB (de 6e kuur sinds eind september, dat zijn meer AB kuren dan in de afgelopen 61 jaar). Morgen gesprek met de HA om een profilaxe te geven. Dat duurt (als ik het goed heb) een half jaar. Toevallig had een vriendin het er dinsdag over, dat hielp bij haar wel.

Vandaag nam de directeur afscheid. Hij heeft het bedrijf verkocht. Denk dat de nieuwe eigenaar een stuk minder ouderwets is. Toen hij echt vertrok was het een beetje een tranendal bij mijn collega's.

Kreeg een boeket (heb ik net aan de buren gegeven, zitten allemaal bloemen in waar de diva's mee aan de haal gaan) en een bon (ook fijn).

Nu even de boodschappen van AH uitpakken (bank app was stuk, kreeg het er warm van, nu maar gewoon met pasje betaald) en wat eten. En lang weekend *O*
pi_207189673
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:08 schreef Lonaa het volgende:
Ik leef nog steeds.

Druk, rennen, vliegen, van alles aan de hand en tegelijk en ingewikkeld en ondertussen mokerverkouden, drek uit m'n longen, koude rillingen maar geen koorts en nog zoveel te doen. }:|

Het goede nieuws is wel dat de huisarts me zo straks met 99,95% gerust kon stellen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ afbeelding ]
Dit miste ik ff totaal.
Knuffel! :{ :*
pi_207189695
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:42 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja er staat een plattegrond online! Alle afmetingen weet ik, behalve de hoogte van het plafond want de plattegrond is 2D :+

Ik heb m'n stoelen in een groenblauwtint van Karwei eigen merk. Kleur IG PS-1184. :D

Plafondhoogte bij nieuwbouw moet minimaal 2.60 zijn :)

Haha, één van mijn proefpotjes was IG PS-1183 :D
pi_207189709
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:48 schreef Blues het volgende:

[..]
Dit miste ik ff totaal.
Knuffel! :{ :*
Ik ook :o
pi_207189729
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:45 schreef Kaatje1 het volgende:
@:Lonaa da's best schrikken. Huisarts heeft dat natuurlijk vaker bij de hand, hopelijk bij het rechte eind, en voor al het andere -O-

Balen @:Isabeau niet naar Engeland. En wat sneu voor je schoonmoeder

@:Tele6 kan je niet aan de verhuurder vragen hoe hoog de plafonds zijn?
Heel lang geleden werden hier de woningen ook per 2 etages opgeleverd. Dus mensen boven woonden er al, toen ik nog maar net de sleutel had.
Oranje, dat heb ik (tot schrik van mijn ouders) gehad toen ik een jaar of 10 was. Nu zit ik er weer middenin want de bedrijfskleur is oranje.
Vast wel. De plafondhoogte staat niet per se bovenaan m'n lijstje met dingen om nu uit te zoeken of te doen, denk ik.
Eerst maar eens de kerstkaarten versturen en de zorgverzekering overstappen.
quote:
Ik dacht het al, maar gisteren ook de bevestiging gekregen dat ik weer blaasontsteking heb. Al weer bezig met AB (de 6e kuur sinds eind september, dat zijn meer AB kuren dan in de afgelopen 61 jaar). Morgen gesprek met de HA om een profilaxe te geven. Dat duurt (als ik het goed heb) een half jaar. Toevallig had een vriendin het er dinsdag over, dat hielp bij haar wel.

Vandaag nam de directeur afscheid. Hij heeft het bedrijf verkocht. Denk dat de nieuwe eigenaar een stuk minder ouderwets is. Toen hij echt vertrok was het een beetje een tranendal bij mijn collega's.

Kreeg een boeket (heb ik net aan de buren gegeven, zitten allemaal bloemen in waar de diva's mee aan de haal gaan) en een bon (ook fijn).

Nu even de boodschappen van AH uitpakken (bank app was stuk, kreeg het er warm van, nu maar gewoon met pasje betaald) en wat eten. En lang weekend *O*
Wat balen dat je weer die blaasontsteking hebt, hopen dat profylaxe helpt :*
pi_207189734
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:50 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Plafondhoogte bij nieuwbouw moet minimaal 2.60 zijn :)

Haha, één van mijn proefpotjes was IG PS-1183 :D
Hoe weet je dat nog _O- ik moest het potje er even bij pakken om te kijken wat het ook alweer was :D
pi_207189748
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:53 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Hoe weet je dat nog _O- ik moest het potje er even bij pakken om te kijken wat het ook alweer was :D
Foto's gemaakt van de proefvlakken met stickertjes met naam erbij :7
pi_207189775
Volgens mij hebben ze 'm nu hernoemd naar KH IG KH S-245. :s)

De kleurenwaaier website die ik vandaag gevonden had, produceerde o.a.:

waar ik wel vrolijk van werd. Enige jammere is dat het 4 tamelijk onsubtiele kleuren zijn dus ik zou er dan nog wel een rustigere tint bij moeten zoeken zodat het geen circustent wordt :+

Ik zie ook dat het blauw niet bepaald matcht. Het paars waarschijnlijk ook niet want m'n dekentje tegen m'n computer aan houden lijkt slecht te werken :')
pi_207189828
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 18:56 schreef Tele6 het volgende:

[ afbeelding ]
:{w
Wij bejaarden noemen dat gewoon min of meer petrol
pi_207189886
Ik heb de TT in huis B-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207189902
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb de TT in huis B-)
Ik heb er 8. 2x2 puur, 2x2 melk.
pi_207189929
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

waar ik wel vrolijk van werd. Enige jammere is dat het 4 tamelijk onsubtiele kleuren zijn dus ik zou er dan nog wel een rustigere tint bij moeten zoeken zodat het geen circustent wordt :+

Ik zie ook dat het blauw niet bepaald matcht. Het paars waarschijnlijk ook niet want m'n dekentje tegen m'n computer aan houden lijkt slecht te werken :')
Toffe kleuren wel!

Misschien helpt het al om niet alle muren een kleur te geven :). En gewoon eens je dekentje mee naar de bouwmarkt en naast de kleurstalen houden haha!

Waar had je de plafondhoogte voor nodig? Voor hoe hoog je kast kan? Ik heb de hoge versie van de PAX van Ikea, heerlijk veel ruimte (ook 2.60 plafondhoogte hier). Twee meter breed en met schuifdeuren O+ voor ¤150 van marktplaats, goede deal was dat :D
pi_207189989
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:01 schreef Vanyel het volgende:

:{w
Wij bejaarden noemen dat gewoon min of meer petrol
Petrol _O_ Ook prachtig voor kleding O+
pi_207190045
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 17:34 schreef Isabeau het volgende:

[..]
Nee, dat kan niet meer. Kreeg wel de treintickets voor JRoss terug van de NS :o (kan niet, volgens de website en de eerste zin van de klantenservice medewerker).

We denken er over om maandag iets leuks te gaan doen met z'n tweeën :Y
Je kunt wel luchthaven belasting en misschien nog wat van die kosten terugvragen. Weten ze in Travel vast meer van. Wel balen -O-
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_207190076
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik heb er 8. 2x2 puur, 2x2 melk.
:D

Ik nu eentje. Alleen puur. Want melk was er niet.

Vanavond testen zodat ik morgen bij de twee Lidls waar ik langskom binnen kan wippen.
De Lidl-waar-ik-vandaag-was-en-die-ze-heeft… die ligt nu 20 km de verkeerde kant uit. Toewijding heeft een einde :7
pi_207190204
Ik heb gekookt en gegeten. Dat was toch al de tweede keer deze week :')
Sterkheidsbaas van alles.
pi_207190216
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2022 10:16 schreef Myraela het volgende:

[..]
Ik zie je ervaring met vertrouwen tegemoet.
Dit zal je dan verbazen.

Niet
Te
Vreten

Ik heb het koekje eraf gepeuterd en schoongepoetst, dat vond ik wel vrij fantastisch, maar de rest krijg ik met geen mogelijkheid weg. Mrs V weigert zelfs het koekje.
Kind V van 8 daarentegen zit te smullen.

@Clubsoda , 3 pure hebben?
pi_207190242
Ik vertrouwde op SCUL.
Zoveel dat ik 4 van die pakken kocht -O-
pi_207190271
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:11 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Toffe kleuren wel!

Misschien helpt het al om niet alle muren een kleur te geven :). En gewoon eens je dekentje mee naar de bouwmarkt en naast de kleurstalen houden haha!

Waar had je de plafondhoogte voor nodig? Voor hoe hoog je kast kan? Ik heb de hoge versie van de PAX van Ikea, heerlijk veel ruimte (ook 2.60 plafondhoogte hier). Twee meter breed en met schuifdeuren O+ voor ¤150 van marktplaats, goede deal was dat :D
Ja, het is een leuke site voor kleuren: https://www.khroma.co/generator

Ik heb nog wat restjes stof van het dekentje, dus die kunnen mee naar de bouwmarkt.
(Daarom ben ik ook zo aan het ding gehecht, het heeft me een paar dagen bloed-zweet-tranen gekost om het zelf te maken op de naaimachine. Dat ga ik niet weer doen in een andere kleur)

Binnenkort maar eens een tripje bouwmarkt maken, wat kleurstalen meenemen om thuis over te piekeren O+

Ja, ik zal als ik daar woon een nieuwe kast nodig hebben want nu ben ik in het bezit van één ladekast en één boekenkast, mijn kleren hangen in een inbouwkast. De kledingkast die ik als kind had mag ik van m'n ouders hebben maar die wil ik niet, dat is een goedkoop grenen gedrocht in duidelijke halverwege-jaren-negentig-stijl :')
Waarschijnlijk kan ik gewoon voor een hoge pax gaan of zo. Ik moet nog even bedenken of ik smaak heb in kasten of dat ik voor functioneel ga :+
pi_207190338
Ondertussen heb ik een bijzonder matige pasta rode saus geproduceerd. Kan deze week niet alvast voorbij zijn :')
pi_207190363
Wat rot @Isabeau en sterkte @Lonaa

En ik heb geen kinderen maar als iemand mij affirmatiekaarten van Annebrechtje zou geven zou diegene de hypothetische baby lekker zelf mogen uitpoepen.
pi_207190379
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:39 schreef Tele6 het volgende:
Ondertussen heb ik een bijzonder matige pasta rode saus geproduceerd. Kan deze week niet alvast voorbij zijn :')
hear hear.

mijn kaasschnitzels werden niet krokant. For whatever reason. Wel volgezogen met olie. Ik kan echt niks goed doen deze week.
pi_207190424
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]
hear hear.

mijn kaasschnitzels werden niet krokant. For whatever reason. Wel volgezogen met olie. Ik kan echt niks goed doen deze week.
Ja ik heb dus het rookalarm af laten gaan bij het bakken van wat uien voor in de saus.
te moe om opnieuw te beginnen dus nu heb ik pasta rode saus geblakerde uien. Ach ja.

RIP aan de kaasschnitzels ;(
pi_207190433
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:32 schreef Lonaa het volgende:
Goed bezig hoor. Ik heb het deze week 1 keer gered. Vandaag ook K&K maar dat kwam omdat het zo’n dag was dat dit een soort van ontbijt was, als ik de cup a soup van drie uur niet meereken.

Voor morgen ligt er een loeigrote Lidl zalmmoot met bladerdeeg klaar, oven aardappels en oven groente. Dat is pas Delicieux koken, zeg maar :P

quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dit zal je dan verbazen.

Niet
Te
Vreten

Ik heb het koekje eraf gepeuterd en schoongepoetst, dat vond ik wel vrij fantastisch, maar de rest krijg ik met geen mogelijkheid weg. Mrs V weigert zelfs het koekje.

@:Clubsoda , 3 pure hebben?

*loert naar schoteltje waar de dome ligt te wachten op consumptie*
pi_207190447
quote:

[..]
Dit zal je dan verbazen.

Niet
Te
Vreten

Nou, je weet het lekker te verkopen _O-
pi_207190479
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:44 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja ik heb dus het rookalarm af laten gaan bij het bakken van wat uien voor in de saus.
te moe om opnieuw te beginnen dus nu heb ik pasta rode saus geblakerde uien. Ach ja.

RIP aan de kaasschnitzels ;(
Ja, dit doe ik ook. Moest verplicht van mezelf iets eten ergens van de week. Tunamelt in de pan, aan laten branden, geen nieuwe willen maken, ook niet echt het zwarte eraf willen halen want moeite, beetje met de kaasschaaf er overheen schrapen. "I'll eat it".

Het gaat vast binnenkort beter, met ons. Vast.
pi_207190531
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:45 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Nog een review dan, twee happen bezig dus LIVELIVELIVE report *O*

Knisperigheid is lollig, chocolade is dik oké, caramel proef ik niet echt en algehele conclusie: als ik meer pakken had gekocht waren die echt wel op gegaan, maar er zijn andere, veel lekkerder toetjes.

Ik wilde sorry zeggen tegen alle fans maar hey: meer voor jullie :+
pi_207190567
Ook geen zin in koken. Dus blikje ragout uit het kerstpakket verwarmd. Waarom waarom waarom? Ik weet dat het niet lekker is, maar wanneer ik er aan denk, proef ik m'n eigen ragout, dat duurt totdat ik echt een hap neem bbbrrrrr
pi_207190595
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:45 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Dat zag ik nu net ook :@
Ik kan ze morgen meenemen naar school of proberen Mrs mee te geven? Vind jij ze net zo goor, gaan ze tweedehands in de kliko. Anders Lidlfeest in huize Soda *O*
pi_207190600
En goffer, de cadeaubon wilde ik op m'n bol.com account zetten. Heel voorzichtig het stickertje van de pincode eraf peuteren en nog gaat het fout.
Dus weer mailen met hen, foto van de kaart erbij, zodat ze het op m'n account kunnen zetten.
pi_207190601
@Kaatje1 en @Lucky_Strike
Vandaag hadden de katten woonkamer plus tuin… er wordt nog steeds heen en weer gelopen en ik word nog steeds misbruikt als handdoek.
Kater vond er gisteren blijkbaar minder van dan ik dacht.
pi_207190646
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:36 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Ja, het is een leuke site voor kleuren: https://www.khroma.co/generator

Ik heb nog wat restjes stof van het dekentje, dus die kunnen mee naar de bouwmarkt.
(Daarom ben ik ook zo aan het ding gehecht, het heeft me een paar dagen bloed-zweet-tranen gekost om het zelf te maken op de naaimachine. Dat ga ik niet weer doen in een andere kleur)

Binnenkort maar eens een tripje bouwmarkt maken, wat kleurstalen meenemen om thuis over te piekeren O+

Ja, ik zal als ik daar woon een nieuwe kast nodig hebben want nu ben ik in het bezit van één ladekast en één boekenkast, mijn kleren hangen in een inbouwkast. De kledingkast die ik als kind had mag ik van m'n ouders hebben maar die wil ik niet, dat is een goedkoop grenen gedrocht in duidelijke halverwege-jaren-negentig-stijl :')
Waarschijnlijk kan ik gewoon voor een hoge pax gaan of zo. Ik moet nog even bedenken of ik smaak heb in kasten of dat ik voor functioneel ga :+
Open een topic in K&W voor kleurideeën!

Het hoeft misschien niet knaloranje te zijn als basis maar meer een terra of een oker? Dat is denk ik ook mooi met paars. Wat lichter of wat donkerder dan de kleur die je eerder postte. Of combinaties van wat meer en minder verzadigde tinten.
pi_207190675
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:kaatje1 en @:Lucky_Strike
Vandaag hadden de katten woonkamer plus tuin… er wordt nog steeds heen en weer gelopen en ik word nog steeds misbruikt als handdoek.
hoe vaak gaan ze normaal naar buiten/andere delen van het huis? Dat ze er zo overstuur van zijn terwijl ze alles bij de hand hadden.
Heb de diva's ooit de toegang tot bak en eten ontnomen door de deur van de kleine kamer waar toen alles stond dicht te doen. Er is geplast in de gootsteen en geplast en gepoept in een mandje (was een beetje bang voor bank of kleed). Maar heb daarna geen trauma's waargenomen.
Nika glipt nog wel eens de voordeur uit en die komt dan in de tijgersluipgang met buik over de grond weer het huis ingeslopen maar ze doet het een uur later zo weer
pi_207190700
quote:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Misschien een behang zoeken met deze kleuren. Dat is wat rustiger dan alle kleuren op andere manieren terug laten komen.
pi_207190709
quote:

[..]
Dit zal je dan verbazen.

Niet
Te
Vreten

Nooooh. Hoe dan. ;(

Al geef ik toe, die vulling die ze 'mousse' noemen is flut.
pi_207190781
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
@:kaatje1 en @:Lucky_Strike
Of hij vindt er vandaag nog steeds iets van.
Spoilers!
pi_207190807
Lees later wel terug.

Ben hiermee al 12 minuten aan het worstelen.
Manmanman.
Wáarom?

Het zijn 2 knoop batterijtjes.
pi_207190921
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:06 schreef AnneX het volgende:
Lees later wel terug.

Manmanman.
Wáarom?
[ link | afbeelding ]
Erg is dat. Heb je de pleisters klaarliggen?
Een oud collega heeft een paar keer in een winkel aangegeven dat hij een artikel wel wil kopen (doet dat ook) maar dat de winkel dat plastic (zeker dat harde plastic bij IT dingen) eraf moet halen _O-
pi_207191164
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:06 schreef AnneX het volgende:
Lees later wel terug.

Manmanman.
Wáarom?
[ link | afbeelding ]
Oh vreselijk echt!! Wie verzint die verpakkingen :X
Wie heeft er gewonnen :o

[ Bericht 6% gewijzigd door Blues op 22-12-2022 20:29:32 ]
pi_207191173
Moest toch ff lache woar, kerss liedjie op zijn utregs

pi_207191207
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Dat zag ik nu net ook :@
Ik kan ze morgen meenemen naar school of proberen Mrs mee te geven? Vind jij ze net zo goor, gaan ze tweedehands in de kliko. Anders Lidlfeest in huize Soda *O*
Ik heb morgen alleen brengdienst maar ben meestal wat vroeger dan jij.
pi_207191382
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:24 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik heb morgen alleen brengdienst maar ben meestal wat vroeger dan jij.
Hoe weet jij dat?
pi_207191407
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:32 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat?
Omdat wij er altijd zijn als de deuren open gaan en ik je dan nooit zie en ik ook geen verweesd kind van je tegenkom :D
pi_207191469
Oh God nee ik was er 1x toen de deur open ging.
pi_207191514
Ik at vanavond vier plakjes vlees van de antipasti schaal, twee dropjes en een appel. Ik lunchte wel vrij ruim én met (een beetje) groente, en heb dus ook niet echt meer trek. Daarna huilde ik achtereenvolgens bij de nieuwste aflevering van Special Forces VIPS en bij de nieuwste aflevering van het perfecte plaatje (en ben bij die pas halverwege). Ik denk dat het na deze aflevering tijd is om mezelf naar bed te sturen :+
pi_207191543
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:36 schreef Vanyel het volgende:
Oh God nee ik was er 1x toen de deur open ging.
Zie?
pi_207191556
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:40 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Zie?
Jajaaa
Jullie zijn vreemde ochtendmensen.
pi_207191633
Zorgverzekering gewisseld. Opgegeven voor sportevenement in januari. Kaartjes gekocht voor concert ook in januari.
Dat tikt af op de to do list *G*
Nu op m'n lauweren rusten O+

@vlindertje89 :* jij ook al klaar met vandaag dus.
pi_207191646
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:57 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
hoe vaak gaan ze normaal naar buiten/andere delen van het huis? Dat ze er zo overstuur van zijn terwijl ze alles bij de hand hadden.
Heb de diva's ooit de toegang tot bak en eten ontnomen door de deur van de kleine kamer waar toen alles stond dicht te doen. Er is geplast in de gootsteen en geplast en gepoept in een mandje (was een beetje bang voor bank of kleed). Maar heb daarna geen trauma's waargenomen.
Nika glipt nog wel eens de voordeur uit en die komt dan in de tijgersluipgang met buik over de grond weer het huis ingeslopen maar ze doet het een uur later zo weer
Hij was niet overstuur hoor :P
Heeft gisteren waarschijnlijk prrrrrima geslapen in de woonkamer.
Kater is wel degene die het liefste een frisse neus haalt. Maar dat op en neer lopen is niet ongewoon. Denk dat hij het buiten leuk vindt, blij is dat ik thuis ben en regelmatig even moet komen checken of ik er nog ben, omdat ik ook deze week best veel weg was O+ Is een tevreden vent.

Dit duo plast en poept niet op rare plaatsen. Dat deed de rooie (RIP).

quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:05 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Of hij vindt er vandaag nog steeds iets van.
En dit. Uiteraard. Want het is en blijft mijn autist die er echt wel een paar maanden over heeft gedaan om helemaal relaxed in huis te zijn nadat de kitten stroom een jaar geleden opdroogde.
pi_207191689
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2022 19:32 schreef Lonaa het volgende:
Ach, Lonaa, hele dikke knuffel en ik hoop zo voor je dat je eens weer eens beter voelt en de dagen gaan zoals je dat hoopt
pi_207191714
Ik zit vies vol van dat Lidl toetje :')

Komt misschien ook wel omdat ik al mijn calorieën van vandaag in drie uur heb gegeten. Daar zijn diëten op gestoeld, maar die bestaan vast niet alleen uit K&K suikerrijke zaken :')

Nu afwachten of ik morgen een uur langer kan blijven liggen of niet.
SPOILER
pi_207191734
Goed bezig Tele!
Ja, uiteindelijk had ik 14.30-15.15 meeting en toen om 16.00 de laatste, en daarna wel even op de bank liggen chillen maar niet geslapen. Dus ik ben inmiddels bijna 18 uur wakker en dat doet mijn emotionele stabiliteit meestal geen goed :+

Ik las net de insta posts van Kaj en Donny over SF VIPS en toen moest ik weer huilen :') en de post van Donny over zijn teelbalkanker en toen weer. Verder gaat het wel prima hoor, een nachtje slaap doet hopelijk wonderen. Hoop wel dat ik niet ziek word, beetje keelpijn vandaag, maar hopelijk lost nachtje normale slaap ook dat op. Ook overal spierpijn van PT dus ik zie al uit naar morgen (tweededags spierpijn is het ergst). Maar na morgen wordt dat ook weer beter *O*

Morgen hoef ik pas 9u de deur uit, even anderhalf uur wandelen met nicht in duinen tussen ons in, dus daar heb ik zin in, en eind vd middag de buren op verjaardagsvisite, dus verder heb ik wel zin in morgen :Y

Hopelijk uur langer slapen voor jou morgen Cat!
pi_207191761
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:49 schreef Yinny het volgende:

[..]
Ach, Lonaa, hele dikke knuffel en ik hoop zo voor je dat je eens weer eens beter voelt en de dagen gaan zoals je dat hoopt
Das lief. :*

Van de rest ook, overigens. Het komt allemaal wel goed, uiteindelijk. Dag voor dag.
pi_207191778
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:52 schreef vlindertje89 het volgende:
Hoop wel dat ik niet ziek word, beetje keelpijn vandaag,
Jammer voor je, dit is hoe het begint.
pi_207191786
Ik voel me al een week kut. Zet nét niet door. Zo irritant.
pi_207191828
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:51 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zit vies vol van dat Lidl toetje :')
Daar heb ik ook elke avond last van. Erg vervelend.
pi_207191837
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Jammer voor je, dit is hoe het begint.
Ik ben de afgelopen maanden echt al veel te vaak ziek geweest dus ik vind van niet :{w en ik ben niet heel dichtbij veel mensen geweest de afgelopen week dus ik heb nog een beetje hoop. Laatste tijd ook wel vaker een keer een dag of twee wat keelpijn en dan weer weg.
Hoor je dat, lichaam? Het blijft dus hierbij :Y
pi_207191860
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:54 schreef Vanyel het volgende:
Ik voel me al een week kut. Zet nét niet door. Zo irritant.
Wacht maar. Het gaat heus doorzetten. Net op het moment dat je het niet meer verwacht.
Spoilers!
pi_207191862
HOOR JE DAT VLINDERTJES LICHAAM HIER BLIJFT HET BIJ
pi_207191867
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:57 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
Ik ben de afgelopen maanden echt al veel te vaak ziek geweest dus ik vind van niet :{w en ik ben niet heel dichtbij veel mensen geweest de afgelopen week dus ik heb nog een beetje hoop. Laatste tijd ook wel vaker een keer een dag of twee wat keelpijn en dan weer weg.
Hoor je dat, lichaam? Het blijft dus hierbij :Y
Ik hoop dat het voor je werkt. Ik probeerde dit trucje ook, mislukte.
pi_207191871
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:58 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Wacht maar. Het gaat heus doorzetten. Net op het moment dat je het niet meer verwacht.
Halverwege je kerstdiner :Y
pi_207191879
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:59 schreef Tele6 het volgende:
HOOR JE DAT VLINDERTJES LICHAAM HIER BLIJFT HET BIJ
Affirmatief :Y
Spoilers!
pi_207191892
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:45 schreef Tele6 het volgende:
Nu op m'n lauweren rusten
Stond appen met bomenjong niet nog op de lijst?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207191901
quote:
1s.gif Op donderdag 22 december 2022 20:59 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]
Affirmatief :Y
_O-

Thanks @Lonaa, ik hoop het ook. En dat het bij jou ook maar snel op mag hoepelen. Bij alle zieken in de sc, for that matter.

Winnaar gezien, weer gehuild, tijd voor bed met vrolijk boek voor het slapengaan :Z goedenacht allen!
pi_207191904
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:00 schreef sigme het volgende:

[..]
Stond appen met bomenjong niet nog op de lijst?
Bomenjongen is vandaag de hele middag & avond Warschau aan het verkennen dus ik vraag 'm morgen wel even hoe het was :)
We hebben wel vanochtend even geappt ^O^
pi_207191924
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:01 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]
_O-

Thanks @:Lonaa, ik hoop het ook. En dat het bij jou ook maar snel op mag hoepelen. Bij alle zieken in de sc, for that matter.

Winnaar gezien, weer gehuild, tijd voor bed met vrolijk boek voor het slapengaan :Z goedenacht allen!
Er zijn zo ontzettend veel mensen ziek/zwak/verkouden. Echt bizar.

Slaap lekker. :*
pi_207191940
Neejoh, het gaat allemaal niet doorzetten. En iedereen is straks ook gewoon ineens beter. O+ We gaan voor een kerstwondertje.
pi_207191995
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:01 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Bomenjongen is vandaag de hele middag & avond Warschau aan het verkennen dus ik vraag 'm morgen wel even hoe het was :)
We hebben wel vanochtend even geappt ^O^
^O^
Heb je nog side-dates op de rol staan?
Ik snap daar echt niks van trouwens, als je deze toch leuk vind dan hoef je op dit moment toch niet te kijken wat er nog meer aan prinsessespul rondloopt? Maar dat zal aan mij liggen ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_207192017
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik hoor het inderdaad ook enorm om me heen. Wat dat betreft ben ik blij met weinig live kerstplannen (één keer borrel, twee keer videobellen), kan dat in elk geval niet in het water vallen door zieken. Vooralsnog lijkt de griepprik wel de nu rondgaande varianten van de griep te bevatten, als ik zo op rivm site kijk, dus misschien kom ik goed weg. Al gaan er ook nog drie andere virussen rond, maargoed. Ik hoop dat ik na bijna drie jaar alle virussen behalve corona (op 1x na) oppikken, alle corona vaccinaties en drie griepvaccinaties toch ergens iets van weerstand tegen heb opgebouwd :+ Positive thinking enzo.

Jij ook een goede nacht gewenst straks, en betere dagen in het algemeen :*
pi_207192038
quote:
2s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Twee winters van weinig direct contact, virussen hoefden minder hard te muteren voor extra kwakkeligheid *O* In mijn omgeving regent het ook zieken. Inclusief elke drie/vier dagen een verse Covid besmetting.
pi_207192109
quote:
7s.gif Op donderdag 22 december 2022 21:05 schreef sigme het volgende:

[..]
^O^
Heb je nog side-dates op de rol staan?
Ik snap daar echt niks van trouwens, als je deze toch leuk vind dan hoef je op dit moment toch niet te kijken wat er nog meer aan prinsessespul rondloopt? Maar dat zal aan mij liggen ;)
_O- dat filmpje _O-

De side-dates zijn op dit moment allemaal afgewimpeld ^O^

Ik heb geen idee hoe dit werkt. Ik heb gegoogeld "hoe online daten" en daar werd gezegd, als je iemand online ontmoet heb je sneller de neiging om allerlei droombeelden van diegene te krijgen dan wanneer je IRL datet, dus houd jezelf een beetje in. Je kan superleuke appjes uitwisselen met iemand en dan blijkt hij IRL te stinken of zo. Dus die advies-websites raden aan om niet te fixeren/dromen met één online date maar er meerdere tegelijk te hebben lopen of heel bewust je aandacht te verleggen of net hoe je het oplost. Zodat je je niet vastklampt aan een droombeeld van iemand terwijl je geen IRL indruk van iemand hebt.

Bomenjongen en ik hebben een uurtje gewandeld en een uurtje gepraat. Verder hebben we een heleboel met elkaar geappt. Ik hoop dus nu ook maar dat als ik hem straks weer IRL zie, het net zo goed klikt als wanneer we appen. Want die 2 uurtjes dat ik hem IRL gezien heb begin deze maand, tja.

* Tele6 overweegt zich op te geven voor het WK overthinking
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')